工作日常 - 預備篇



星期日都冇得休息,為下星期品牌的復活節烹飪班作最後測試!



**長文慎入**
唔好睇準備一個烹飪班好簡單(未計之前買食材,上堂前的準備同課堂後的善後.....)
由主題、食譜設計,將品牌的產品係食譜發揮產品的特色。
又要顧及每位來上堂的學生下廚經驗不一,所以菜式不能太簡單又不能太複習。而且課堂時間有限,又唔想所有野一早預備好晒,參加者反而返到屋企做唔返。
我嘅宗旨係 「簡單學、輕鬆煮」
1. 🥕🍅食材容易買到 ( 一般超市或街市已經買到)
2. 唔需要太長時間去預備/製作時間太長 (我成日都覺得用大半日時間或更長去預備/煮,但15分鐘就食完,有少少不值,所以除非大時大節或特別日子,一般我都唔會花好長的時間做菜的)- 認識我係朋友都知我出名快手😄唔使30分鐘就有野食
3. 📸賣相要靚。味道當然重要,但相機食先嘅年代,賣相靚,都令人吃得特別開懷,而且post 出來的成品多人like ,更有成功感!
所以每次來上我堂的學生都好開心,因為發覺原來煮野食係咁易!
其實道理好似小朋友學英文,由簡單ABC 學起,慢慢串單字,再句子。
一開始教你整D好複習的菜式,失敗左自然氣餒,會懷疑自己的能力,覺得自己沒煮野食的天份。
何不先從簡單入手?慢慢建立信心同滿足感,自自然然愈煮愈好,再駕馱到複習的菜式!
然後有一日隨時隨地都可以即興地煮,好好享受下廚的樂趣!

留言

熱門文章