新豬肉㰖菜蒸豆腐

從認識▶️到真正接觸到收到第一包 #新豬肉 #omnipork 開始就食多左素,因為呢隻可以話係 #萬能肉,無論煎炒煮炸蒸都可以,連我這個肉食者都會自動煮多左食多左素呢!
💚自收到用呢隻 #新豬肉 #Omnipork 後,用來做過不同類型嘅菜式,由包糉、蒸、炒、煎、釀、焗都試過,佢嘅可塑性真係好高好高,口感拍得住真豬肉。之前出過post 介紹比大家時有好多人問我係邊買,依家Green Common 正式推出零售版喇!
由第一次戰戰驚驚地試,發覺呢隻Omnipork 原來好易控制,基本上同煮普通嘅豬肉做法一樣,但用更少時間去醃已經好入味 (輕輕加入調味已輕可以即刻煮)、烹調嘅時間更短 (少一半以上!!),又唔使擔心煮唔熟 (所以一定唔會 overcook),黏性又好,整肉丸唔使加蛋同攪到起膠攪到手仔軟,又唔驚一時唔好彩買到D唔新鮮嘅真豬肉碎會有膻味,同埋賣返來又struggle 唔知洗唔洗好 (唔洗又好似好污糟,洗完見到D肥膏浮晒出來好得人驚😵😵....... 我個人認為好適合放工冇時間煮飯同零廚藝嘅朋友都可以handle 到😁
最重要係佢比真豬肉更 #健康、更多蛋白質、#零膽固醇、更 #低卡路里
多謝Green Common 係一班專業廚師、煮食達人等多個食譜中擇左我3 個食譜係佢地本食譜中。
我呢個食譜,易整又好好送飯!最啱要返工又成日話冇時間煮飯嘅打工仔。營養豐富又含有有高蛋白質!依家仲話食素啖而無味就真係好out 🚫🚫
我自己去開超市見到做特價都會買定兩盒豆腐放係雪櫃看門口,隨時即興想煮個湯或小菜都可以。依家冰箱常備 #新豬肉 隨時煮就話咁易!
至於欖菜,一般超市或街市雜貨舖 (賣調味料)就買到!
詳細食譜: https://bit.ly/2H1gypl



留言

熱門文章