陳皮桂花雪耳燉雪梨🍐 ( Dried Aged Citrus Peel, Snowy Fungus Strewed Pear)

🍁天氣乾燥真係好需要煲返個滋潤的糖水,成日上鏡同教班,要時刻保持最佳狀態😎
呢個《陳皮桂花雪耳燉雪梨🍐》係我嘅至愛,我喜歡加入雪耳,它有植物性膠原蛋白,滋陰潤肺、令我保持皮膚光滑和具彈性。

保持肌膚彈性的膠原蛋白真係好重要,隨著歲月會逐漸減少,使皮膚失去彈性、光澤,還會長一條條可怕皺紋,多吃含膠質的食物 ,好似雪耳、花膠、燕窩、海參等,可以讓肌膚緊緻Q彈。
不過身體吸收始終有限 (仲要去到塊面😅),年紀愈大自我收復能力也開始減慢,所以我會內外補充膠原蛋白,定期去reenex 做佢地嘅皇牌treatment 《極緻冷凍光學膠原自生療程》,幫我喚醒肌膚底層既膠原蛋白,令自己生返D膠原BB! 做完後肌膚即刻漲卜卜,提升肌膚彈性、改善鬆弛; 之後再做埋我最喜歡的《HGF 激活細胞增生療程》,吸走面上嘅黑頭粉刺,因為成日煮野食,對住油煙,👃都有幾多黑頭粉刺,所以見到美容師吸到一瓶「黃咁咁」的污糟水,幫我的毛孔大掃除,好爽!之後全面加入導入精華,再敷返個Mask , 成塊面即刻水潤漲卜卜,好水潤呢。大家有興趣都可以登記免費體驗膠原自生療程,
http://bit.ly/RSKOL1118L 實行內外夾攻。😚

\

個treatment 快靚正,即時睇到效果,1個鐘多少少就做完,好啱我呢D好忙但又要貪靚的事業女性,而且唔會好似針清攪到塊面紅卜卜,做完搽返少少碎粉都可以即刻返Studio 教班或出街見朋友。依家上鏡高清都唔怕。
👩‍🍳大家可以試下呢個食譜,真係好易整呢!



材料(2人份):
鴨梨 2個
冰糖 45克
陳皮 1/2塊
桂花糖 1湯匙
乾桂花 5克
水 500毫升
做法:
1. 陳皮用溫水浸軟,切絲。
2. 鴨梨去皮,梨切平底部去芯。
3. 將梨放放入玻璃盅內,
4. 把所有材料 (除了乾桂花),放入梨和玻璃盅內,蓋上蓋或錫紙,放入蒸爐100度或隔水燉 1小時。
5. 最後撒上桂花趁熱享用。
小貼士:
☝️雪梨芯要挖得乾淨,因為酸味來自雪梨芯。
💁‍♀️雪耳浸泡後剪去較硬身的莖部,也因雪耳容易變質,最好即日食。





#秋冬食譜 #滋潤養顏 #3年不老 #reenex #藥膳料理 #美容食療 #女人唔keep好易老 #美女廚師 #celiachan #美女廚房


*************************************

歡迎到面書專頁讚好!有更多食譜和小分享:

Follow my IG: celia723
Youtube subscription Link:
**************************************

留言

熱門文章