日式洋蔥肉碎厚炸豆腐 ( Spicy Minced Pork Fried Tofu in Japanese Style)


天氣咁熱,除咗沙律/三文治/冷麵仲可以煮乜呢…?🤔喺冇乜ideas時,我有時都會睇吓日本雜誌攞靈感,(佢地D foodshots 好靚😛) 揭揭下就發現一個好適合大熱天時的菜式:厚揚げの長イモぁんがけ 

雖然我的日文係有有有限公司,不過從圖文可估到到個煮法😎,最正就係所有食材的價錢都非常平易近人 (唔計調味,材料$10都唔使!),所以自己煮真係平好多好多!


材料: 2人前)炸豆腐 4 (街市或日式超市有售,我係街市買)
免治肉碎 30g 洋蔥 半個

醃料:豉油 1 茶匙
栗粉 1/2 茶匙麻油 1/2 茶匙糖少許
香茅 1/3   1 湯匙

汁料: 日本淡口豉油 1湯匙
味琳 1 湯匙
料理酒 1 茶匙
麻辣醬 1 茶匙
2茶匙
2 湯匙


做法:
  1. 洋蔥切絲、香茅拍扁切碎備用。
  2. 豬肉加入醃料醃10分鐘
  3. 將汁料拌備用
  4. 燒熱鑊,下油,中大火炒至洋蔥軟身,取出備用

5. 同一鑊 (不用下油),下肉碎,炒至7成熟, 下豆腐和洋蔥和汁料。 



6. 轉細火煮多6-7 分鐘, 期間反轉豆腐令味道更入味。 







#男嘅可以餸飯 #女嘅可以襯冷麵 #實而不華 #真心食平D #大眾化日本料理 #煮食男女#cookingfeverhk #celiachan #日式料理 #簡易食譜 #食譜 想重溫我的食譜, 即刻click入我的網誌啦 -**************************************
👉記得喺「追蹤中/Following」嘅位置,將動態消息設定為「搶先看/See first 並同時開啟接收所有通知呀! 咁就可以收看最新的食譜分享喇! 

Follow my IG: celia723

Youtube subscription Link:
https://www.youtube.com/channel/UCiNoQEzUN9b9Wpp8o8_fgWQ?sub_confirmation=1**************************************

留言

熱門文章