《美女廚房》第五集 Cooking Beauties Esp 5

終於有時間剪返我係《美女廚房》第五集嘅示範菜式喇!😜
我示範了一道Fusion養生菜式,《人參紅棗雞🐤卷伴香檳蠔汁》!








😋

https://youtu.be/hSra4gkwyCc



我覺得最好笑😂係出場個下,好 "我",熟識我嘅朋友好多時都見到我呢個傻大姐蝦碌嘅一面!
今次係一個好好嘅機會和新嘗試,不是純粹示範一個菜式,由構思菜式、擺盤、味道都想多點 "觀看性"、娛樂性",不斷微調,有難度之餘又要係有限嘅時間做到,而且當然要好好味啦!
多謝嘉賓 阮兆祥、陳展鵬、胡鴻鈞都大讚好好味呢!👍😝好記得錄影嘅時候佢地吃下雞卷嘅第一個反應係 "嘩,仲熱嘅?🤔😵",佢地異口同聲話未試過錄影食到暖/熱的,因為次次都係一早整好,到拍嘅時候已經凍晒! 雖然工作人員同我講唔使整返熱㗎!但作為廚師👩‍🍳嘅我好想佢地想食新鮮做出來,食到菜式本身真正嘅味道,所以我另外都整多一份,臨正式roll前再預備一份熱辣辣嘅!雖然拍攝時佢地試完雞卷,形容得更豐富,可惜時間有限cut 左好多。但見到佢地吃得開心又enjoy 的表情😆,那份滿足感就是做廚師想見到的!
大家估下3位靚女嘉賓,吳若希、麥明思、馮盈盈又會煮成點呢?
再次多謝TVB 的邀請!🙏🙏
期待更多不同嘅挑戰和新嘗試!希望下次做得更好 Be a better me! 💪💪









-0:53

留言

熱門文章