米芝蓮月餅 - 利苑

❤️收到利苑送來的月餅禮盒,一見傾心! 喜歡它摩登簡潔🌱的包裝,沒有過份嘅奢華包裝 ,禮盒全紙製🌿,紙質很有質感,送禮都很大方,最值得讚賞是更採用 FSC認證紙張,以作回收♻️之用,啱晒我呢個環保人仕,咩都回收一餐。😅 

近年好多品牌推出的月餅都過度包裝同用上浮誇的包裝,以賣到更高的價錢,就算送禮,我都唔會買包裝,始終月餅嘅質素同味道最實際。 

至於味道方面,在亞太區累計 76 粒🌟🌟米芝蓮星星, 平時飲茶都很喜歡佢地嘅點心,做得很細緻。至於月餅🥮還是第一次品嚐,米芝蓮星級師傅用上優質的食材和獨門配方, 製作兩款實而不華的奶皇月餅同我最愛的雙黃白蓮蓉. 雖然沒有多款口味,但就可以更專注做好月餅。 

奶皇月餅皮薄鬆脆,將餅切開時皮唔會散開,唔會皮和奶皇餡分離,奶皇很滑,咸蛋黃和奶皇的比例剛好,而且又唔會很甜,最驚喜係我冇返熱的情況下都吃得出餅很新鮮,因為好多時奶皇月餅都要返熱才好味的 。 

蓮蓉係自家烹製的,甘香軟滑,咸蛋黃油香滿滿,我會買的月餅之一係 #雙黃白蓮蓉,回憶兒時的味道之餘,自己整實在太多功夫,而且又好難做得好,所以都係買穩陣D。 

推介 《雙聚嚐月禮盒》$188 一盒有 4 個奶皇月餅加1 個雙黃白蓮蓉,一盒滿足兩個願望,最啱我呢D 小的家庭。 另外佢地仲有低糖雙黃白蓮蓉~ 









利苑集團(香港)Lei Garden Group - Hong Kong 

網上商店:http://bit.ly/2OMUByT 

利苑網店限定優惠 🥮登記成為會員選購月餅券,即可享額外 95 折 🥮會員購物滿$600,可享免費送貨(月餅券) 🥮會員購物滿$1,200,即送利苑始創 XO 醬 1 樽 


#利苑 #利苑月餅 #LeiGarden #LeiGardenMooncake #中秋 #月餅 #香港製造

留言

熱門文章