OmniEat 速鮮即食系列: 泰式新豬肉炒河 、新豬肉包

唔單止肌膚要凍齡
飯盒都要凍齡🥰🥰
我上一次食叮叮飯 (X仔飯) 同點心已經係讀書時代😅
想當年,冇野食又唔想煮嘅時候就不情願地食
點解?
食過的朋友一定明我想講咩........
呢個 「🥬OmniEat 速鮮即食系列」採用 #食物凍齡技術,用極低溫 速鮮技術,將食物的最佳狀態凝住,保存食物原味和營養,我試左呢個 #泰式新豬肉炒河,唔油之餘仲有翠綠色的芥蘭,巧感動呢!再配埋 #是拉差醬 真係冇得頂!👍👍
依家D科技完全令我對叮叮食物改觀呢!放入蒸爐蒸 20分鐘就食得!超方便!
另外兩款全人手製作嘅點心都好好食,我特別喜歡 #新豬肉包 ,個包帶少少甜而且好鬆軟,加埋調味適中嘅新豬肉,食晒4個都只有 260 kacal 呢!
而且全部食品都 #無味精 #無防腐劑
呢幾款叮叮健康食品好啱呢段時間放定係冰箱看門口,在家抗疫都有啖好食嘛!成日係屋企,都有唔想煮嘅時候,有咗佢哋我就可以偷下懶😃😊
Green Common 全線分店或網店
一田百貨 (YATA) - official Page,部份超市
仲有 HKTVmall 都有得賣!


留言

熱門文章