烹飪節目拍攝: 香港開電視《30分鐘大放餸》

今晚 香港開電視 Hong Kong Open TV 《30分鐘大放餸》有我粉墨登場! 大家記得多多支持!🥰
我當然教我最拿手嘅 「零失敗」菜式啦!上過我堂嘅同學或朋友仔都知我收埋好多 「零失敗」嘅食譜!😜
🌟今個星期五開始,一連5 個星期五都會教大家兩款「零失敗」菜式!😋
我嘅理念係 #簡單學輕鬆煮 要新手輕易煮出好餸,重拾落廚嘅勇氣,唔再怕入廚房!😜
第一集「零失敗」系列就係充滿日式味道嘅「櫻花蝦芝麻蝦餅伴明太子冷烏冬」同「 和風番茄油揚薄餅」,聽個餸覺得好複雜啵?
睇完就知其實好易整🤩 嘅
今晚77 台 晚上 8:30約定你喇!
或者晚上 12: 00 重播!
多謝我拍檔 黃芳雯 Paula ,佢超nice,令我係鏡頭前冇咁緊張呢!
多謝 Duras Hong Kong 贊助好靚嘅日系服裝!🥰

節目重溫: 

櫻花蝦芝麻蝦餅 _明太子冷烏冬 (part 1)



和風番茄油揚薄餅 (part 2)


留言

熱門文章