卡邦尼意粉(Carbonara)

Carbonara 可算是我其中一個拿手好"意", 是當我又怕麻煩、又沒有太多時間,但又要下廚(滿足一下),每次都會令每個人都讚口不絕的看門口菜式。其實真係好易整架,最緊要係用忌廉,雖然有D貴,但真係唔慳得!加左佢令碟意粉又香又滑。另外要小心控制火喉,加完忌廉後好快會乾水的。

有D食譜會收火後加一個蛋黃上鍋並與意粉拌勻,但我怕生蛋黃有菌,而且我覺得我這個食譜的做法都已經夠香了呢!
Cookingfever




材料: (1人分量)
扁意粉 (Linguine) 1/2
意大利煙肉粒 (Pancetta) 80g
洋蔥1/4
淡忌廉 100 ml
橄欖油 1湯匙
蕃茜 適量
黑椒、鹽適量

做法:
1. 煲滾半煲水,下扁意粉,加1茶匙鹽煮至 7 成熟杯意粉水,扁意粉瀝乾水備用。
2. 燒熱平底鍋,下煙肉炒片刻,將油迫出,再下洋蔥炒至軟身。
3. 下扁意粉炒片刻,轉慢火,再下淡忌廉快手炒勻。(如太乾可加少許意粉水)
4. 下黑椒和鹽調味熄火。
5. 上碟,灑上適量蕃茜即可享用。


留言

熱門文章