甘荀牛蒡翠肉瓜煎餅 (Carrot, Zucchini Fritters)

夏天想食多點菜和瓜 🥒🥕🥦,呢個《甘荀牛蒡翠肉瓜煎餅》真係好好味!香口之餘又營養豐富,而且顏色好靚,連唔鍾意食菜嘅小朋友食完第一啖已經話要食晒成碟呢!
我覺得整呢類煎餅,用易潔鑊就最好,一來唔癡底,二來用好少油就煎到外脆內軟。
唔知大家屋企嘅廚房有幾多煲同鑊呢?我個Cooking Studio 雖然大,但放煲同鑊嘅位始終有限,當我將煲同鑊疊埋,個手柄勁嘥位,發現左 TefalINGENIO靈巧疊疊鑊真係好開心,只需要配一個可拆式手柄,就可以轉換至另一個pan 或鍋,可在爐具、焗爐,或煮完直接放上餐檯上用 (連碟都慳返!)

講返呢個煎餅幾有營?
#甘荀 的胡蘿蔔素對眼特別有益,最岩我地呢D成日看手機的都市人
#牛蒡 的膳食纖維含量椰菜花的3倍,可改善便秘問題,多吃可保持腸胃健康。。
#翠肉瓜 具有清熱利尿、除煩止渴、潤肺止咳的功效
材料: (可做8-9個)
🥕甘荀 1條 (80g)
牛蒡 ½ 條 (100 g)
🥒翠肉瓜 ½ ½ 條 (100 g)
🥚蛋 1隻
麵粉 20g
鹽 1 茶匙
麻油 1 茶匙
白胡椒粉 1/2 茶匙
做法: 
1. 甘荀洗淨去皮刨絲。

2. 牛蒡和翠肉瓜切幼條

3. 用布或廚房紙略渣乾甘荀、牛蒡 和翠肉瓜水份並放入大碗拌勻

4. 加入蛋,麵粉,和其他調味料拌勻.
5. 燒熱平底鑊,下油, 用湯匙盛蔬菜絲下鑊,煎至兩面金黃色即可上碟

另外 #鈦至尊易潔塗層 比一般潔塗層3倍耐用呢!我Studio D 易潔鑊耗得好快,一般3 個月就KO 一隻,等我3個月後再update 大家.

留言

熱門文章