2015 - 值得紀念的一年

2015 年對於我人生來講一個應該係其中一個精彩、重要、忙碌的一年!年頭毅然辭了一份穩定的工作,來一個360度的轉變,去做一件自己喜歡做的事,開左一間Cooking Studio 教人煮嘢食!所有時間和心血都係Cooking Fever www.cookingfever.com.hk , 日日都係Cooking Fever ,冇休息過呢!

我這個Cooking Studio,由籌備到現在開業了9個月,有很多很多的第一次、很多沒有人知的辛酸和淚水,一星期7日每日工作12多小時,沒有假期....雖然真係辛苦但我得到很大的滿足感,而且每次見到離開的客人學到我教的菜式都開開心心我都很開心。工作上認識左好多不同的朋友,大家都好照顧我呢!亦認識好多對烹飪同食有研究的廚師和朋友,大家都熱愛烹飪,說著同樣的語言份外投契呢!

感激一直支持我的家人、朋友、舊同事、小學同學、中學同學、大學同學, 還有很多很多..不能盡錄,一切盡在不言中⋯!原來有這麼多愛我的人 (發覺原來自己人緣不錯,很多很久沒有聯絡的朋友突然出現),好感動呢! 令我有更大的動力!I love you all!
可以將自己的興趣做職業是奢侈的,慶幸可以做到! 由於得一雙手,想做的太多,時間太少,有好多地方其實可以做得更好的!希望2016年我會有更多煮意,煮更多美食和大家分享!期待有更多不同的學習、嘗試和第一次!

希望嚟緊可以係Cooking Fever 見到大家,互相交流廚藝心得!

Cook for Fun ! Cook for Love

留言

熱門文章